Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

2020-ի հան­րաք­վե 1991-ի ո­գով, կամ նո­րը լավ մո­ռաց­ված հինն է

2020-ի հան­րաք­վե 1991-ի ո­գով, կամ նո­րը լավ մո­ռաց­ված հինն է
28.02.2020 | 00:19
Դիտվել է՝ 30346

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ